Party is wherever i am


Johanna och Addan, bor ihop och är nästan kära.

Det är fint väder och jag är ensam hemma. Har inte ätit någon mat idag och klockan är snart 14:30. Tyvärr så är jag på dåligt humör idag och jag vet inte riktigt varför?

Igårkväll blev jag bjuden hem till Nadia. Det var en trevlig förfest med en massa god mat. Jag gillar verkligen att Nadia är en sån tjej som fixar mycket. Vi sa det igår att Nadia är lite som en lekmamma. Hon ser till att alla har det kul och mår bra, det är en bra sida hos en vän. Tur att vi stod på listan på Bj också, tack för det Nadia. Fast å andra sidan trodde jag att ja skulle dö när jag kom in på BJ. Snälla, det var som att hela Knivsta ( alla bönder ) hade familjefest. Jag hade verkligen inte kul när jag tittade mig runt. Min bästa vän för kvällen fick bli spriten.

Det har varit en Rebecca fri vecka vilket jag inte tycker om. Jag saknar min bästa kompis väldigt mycket. Det var synd att vi inte träffades i torsdag när jag också var i stockholm. Hoppas vi ses snart darling.

Och tidigare idag blev jag så jävla sur när jag såg en person bland mina vänner på Facebook. Ni vet en sån person som man bara äcklas av och inte förstår varför man har den på sin lista. Jag vet inte hur jag ska beskriva dig. Men du är ointressant och jag förstår mig inte på dig.Hoppas aldrig vi träffas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0