söndags öl och singel



Söndagar brukar som vi alla vet vara rätt jobbiga dagar. Ibland är man trött men ofta väldigt bakfull efter en galen helg. Igår var det en rätt så lugn utgång för mig, därför blev den här söndagen riktigt trevlig.


15:00 träffade jag Rebecca nere på stan. Vi solade lite och fikade, efter en stund gick vi och tog en öl i söndags solen. Hon ska till Italien på sin storebrors bröllop i veckan som kommer. Gissa om man vill följa med! Du kommer ha jätteroligt Rebecca!Kommer bli roligt att få se bilderna ifrån bröllopet. Kommer sakna dig under veckan som du är borta, men när du kommer hem bjuder jag på öl igen! Tycker du och jag borde gå ut nån kväll som vi gjorde förr. Allt blir mycket mer roligare om man gör en kväll med dig, så är det bara :)


Idag pratade även jag och min ex sambo Johanna om varför just vi är singlar? Eller det är inte bara vi som är singlar utan även alla våra vänner. Varför har det blivit så? Alla som jag umgås med och ser som mina vänner är singlar?Pappa säger att om inte jag skulle festa så hårt och ofta som jag gör skulle jag inte vara singel?Kan det va så tror ni?Skulle fest livet jag lever förstöra mina möjligheter att träffa någon bra person? I så fall tror jag att jag kommer ha mer tur i höst att träffa någon. Eftersom jag inte går ut och festar lika ofta på hösten som under sommartiderna. Sen kan vi ställa oss frågan - vill jag verkligen vara upptagen?

- god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0