it don't have a price, ready for those flashing lights




God kväll bloggen, idag har det varit en rätt jobbig onsdagkväll. Jag vet inte vilken väg jag ska välja. Jag trivs med att umgås med ***** men jag tror inte det är bra för oss två att träffa varandra igen. Det är synd eftersom jag tycker om dig. Fast jag vet hur jag blir när jag umgås med folk som dig. Det stör mig att jag låter dig ta över mig så som du gör. fast samtidigt gillar jag det, men jag är ovan. Det är ingen som kan få mig till att gå med på exakt allt, fast tydligen lyckas du med det. jag gillar inte att du vet att jag behöver dig. Jag vill tro att du behöver mig, men ska jag tänka klart så vet jag att du klarar dig utan mig.





Sen har vi ****** som jag inte kan läsa av. Varför lyckas jag bara träffa personer som jag aldrig klarar av att läsa av?Det känns som att dom personer som jag intresseras av alltid lyckas ta över mig. Varför blir det alltid så?Jag är ingen kille som vanligtvis låter mig bli överkörd. Fast på något sätt ser jag till att bli det inför personer som ***** och ***** ??? ibland är jag rätt knepig och dum emot mig själv....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0