inte utan min cykel




Planen var att träffa christian ikväll, tänkte komma till honom 19:00. När jag skulle cykla ner för slottet sladdar min cykel till och jag flyger iväg ut över gatan. Fyfan vilken smärta jag har ikväll, önskar att ***** hade denna smärtan i röven varje dag den lilla horan. Men i alla fall så blev jag sugen på öl, så jag hoppar in lite små blodig på systemet. Förstår varför alla tittade på mig och det bjuder jag på. Nu är klockan bara 22:30 denna fredagkväll. Sitter hemma hos Johanna och undrar hur min kväll skulle ha slutat om jag inte hade skadat mig på min cykel?


Johanna ligger och sover, jag tror hon somnade vid 22:00. Hon ligger där inne som ett litet barn, tror aldrig hon har somnat 22:00 förut. Det här fredagen har bara varit helt onödig, jag hoppas lördagen kommer bli mycket roligare. Imorgon ska jag och vännerna till V-Dala :) tror det kommer bli rätt mycket folk där. Tänkte ta mig friheten att shoppa imorgon! Nu tänker ni där hemma - men addan du är väl rätt pank nu?


besöka lilla småland?

Min lillebror Adrian fyller 17år veckan.40 och mamma vill att jag ska komma ner och hälsa på. Jag åker inte ner till Jönköping för att min bror fyller 17år ifall någon trodde det! Otrevligare lillebror får man leta efter. Visst saknar jag mamma men jag kommer inte ner för att träffa henne. Hon ringer mig varje dag liksom. Det är min underbara pappa tommy som får mig att vilja sätta mig på swebuss i 5timmar. Nu har han legat på sjukhus i över 10 dagar. Jag vill inte att det ska behöva vara så här. Jag hoppas ingen annan ska behöva få se sin pappa lika sjuk som min. Det ska bli roligt att komma ner och träffa dig, du gör mig alltid så glad pappa.


godnatt





Kommentarer
Postat av: terre

när kommer du ner älsklo?

2009-09-19 @ 12:10:34
Postat av: Yousef

Hej ^^ upptäckte nyss din blogg. Gud va fint ditt hår är ^^ Love it ;)

2009-09-19 @ 20:55:02
URL: http://shitunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0