If your in it for real Go ahead put it on me




Missnöjd är vad man kan kalla adda för. Fyfan vad ointressant jag känner mig nu förtiden. Jag bor i en fyllecell skulle jag vilja kalla studentrummet för. Mina grannar är massa skabbiga människor som ser ut som skit. Alla glor på mig bara för att jag är så otroligt vacker och snygg. Jag passar inte in här. Varför får inte jag bo lika fint som alla mina vänner. Börjar bli trött på mitt liv. Allt är så off, inget roligt händer hos mig vill jag lova.


Sen finns det två personer som jag är så trött på. En utav dom har jag "gjort mig av med". Kommer va skönt att inte behöva ha ett skit med dig att göra. Nu är det nog mellan oss och det fick stå både dig och mig dyrt. Den andra personer orkar jag inte nämna eller beskriva alls, tyvärr är inte allt som det var innan...



tror inte så....


En svensk "artist" ville se mig söka till körslaget idag. Som alla vet nämner jag absolut INTE svenska "kändisar" i min blogg, varför skulle jag göra det liksom? Förstår inte ens varför jag tog med den här bilden i min blogg. Eller jag gjorde det så ni skulle se vilket tv program jag kommer prata om. Eller varför skulle ni veta vilket program det här är? Ingen tittar väl på körslaget??

Det jag ville säga var i alla fall att nej jag sökte inte till körslaget. Så kåt är jag inte på att vara med i tv, men gissar att jag i alla fall kommer synas lite i körslaget tyvärr efter som dom filmade mig igår när jag fikade med mina vänner. Pinsamt men jag får väl bjuda på den sönder knullade kakan....


Ikväll ska jag göra det jag är bäst på, dricka öl och snacka skit! LOVE ME!


Kommentarer
Postat av: Puss

Det är tomt utan din madrass och dig här!!!!!!!

Johanna & Nelly

2009-09-16 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0