I am anyone you want me to be




God morgon bloggen. Idag vaknade jag upp hemma hos Johanna, helt ensam. Johanna var ute med några vänner igår på Bullit. Jag hoppas dom hade jätteroligt, själv är man aldrig mer välkommen till Bullit. Frågan är vad som händer till kvällen? Det är faktiskt fredag idag, men ska jag vara ärlig så är jag inte alls lika party sugen som jag brukar vara. Ett bio besök skulle inte vara helt fel, men frågan är vilken film man ska välja?


Ligger och tänker på att snart är faktiskt 2009 slut! Som många av mina vänner vet så tycker jag att 2009 har varit ett ointressant år. Vet inte hur många ointressanta människor och dagar som jag har träffat på under det här året. För mig är det viktigt att nästa år blir roligt, jag hoppas och tror på det i alla fall. Det bästa skulle vara att fira nyårs afton i Miami med mina underbara tvillingar Maria & Anna Rakic! Ni två är saknade i Uppsala ska ni veta. Och självklart skulle man vilja åka till Atlanta och träffa Anvah min bästa kompis!




Fem saker addan skulle behöva nu

Nu är det som så att mitt liv är ganska off just nu. Eller varför klagar jag för? Jag kan nämna över 20 bekanta som jag tycker lever ett ointressantare liv än vad jag själv gör. Till saken hör att här kommer min lista på saker som jag behöver nu, så jag hoppas mamma och pappa läser det här önskelistan.

1. Jag är trött på mitt studentrum ( fyllecellen ) så en fin liten 2a skulle inte vara fel!


2. En resa borde någon bjuda med mig på, vill åka långt bort.


3. En dejt? Har faktiskt inte varit på någon alls i år.


4. Jag är jävligt sugen på att gifta mig nästa vår.


5. körkort,en snygg sportbil!

 

 

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0