AWESOME ! AMAZING ! FABULOUS !!


Addan - Gissa vem som är portad från Bullit?

Kan man vara kär i någon annan om man är kär i sig själv?

Tisdag
Blir jag och min sambo Johanna skit fulla i statsparken,redan 17:00 på dagen. Det slutar med att vi går hem 21:00 och sover vid 22:00. Varför det, jo för vi fattade inte hur lite klockan var. Vi trodde kanske att den var 00:30 eller lite mer? Haha det var rätt skadat måste jag säga.

onsdag Går jag ut med min nya vän/Kursare Smillan som jag kallar henne för. Tro mig här har vi en tjej som jag kommer hänga mycket med nu under hösten. Jag gillar dig stenhårt. Vi var på smålands nation och blir skit fulla inför alla våra nya Kursare/"klasskompisar". Även på onsdagen ballade jag ur och jag tror inte jag är så populär hos mina kursare mer. Fast å andra sidan bryr jag mig inte för jag studerar bara för att jag inte har något bättre för mig. sen tycker inte jag dom andra var så roliga (fanns väl några roliga).

torsdag Var jag ute och festade igen. Den här gången blev det stockholms nation med Johanna och Sophie. För det första tycker jag inte det var roligt att behöva stå i en kö i 70min. Sen tycker jag faktiskt att någon borde ha fixat in mig på listan. När jag tänker efter tycker jag inte att det var några roliga människor på stocken. Dålig musik och dålig öl. Jag somnade två gånger i trappan på stocken och en gång somnade jag i soffan. Då kom Johanna fram och slog till mig as hårt i ansiktet så jag skulle vakta, hahaha! Love U baby!


Fredag kväll kommer börja hemma hos Nadia. Jag har köpt nya kläder och ska strax börja göra mig snygg. Efter vi har varit hemma hos nadia kommer vi att åka till BJ. Jag gillar verkligen inte BJ men det är skönt att jag kommer in gratis för vem fan vill lägga ut 100kr på att vara där? Inte en normal människa skulle vilja göra det.

 

Hoppas jag blir jävligt full ikväll för jag orkar verkligen inte med mig själv när jag är nykter. Fast senaste gången jag var nykter var i måndags och det var många dagar sen. Hoppas min lever står ut lite till för det gör faktiskt jag. Tack för mig. vi hörs imorgon bloggen! pusspuss

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0