A = Addan


Vad ska jag ha på mig ikväll?

Aj vad ont jag har i mitt knä efter att jag trillade av min cykel igår. Vågade knappt cykla hem idag, vad var det för cp cykel som Tilde fröling gav till mig? Jag kommer ta det väldigt lugnt i trafiken fram över.


Pratade med min älskade pappa Tommy idag i telefon. Vi har inte pratat med varandra på över 14 dagar nu eftersom han har varit på sjukhus :( Jag kommer ner till jönköping vecka 40 ( början på oktober). Jag saknar dig så otroligt mycket pappa. Jag skäms över att jag inte bor nära dig så jag kan hjälpa dig med allt du behöver. Du har gjort så otroligt mycket för mig så säg till vad jag ska göra för dig. Jag vet att du är orolig för mig och att du är rädd för hur mycket jag dricker. Jag dricker för att jag inte orkar tänka på hur du mår. Jag vill inte förstå hur sjuk du är, visst är jag feg. När jag kommer ner till dig får vi två hitta på något som du tycker är kul. Jag vet att du älskar James Bond, så du får ta fram den filmen du tycker är bäst :)





Är det någon som jag tänker på varje dag som går är det Anvah. Du är den finaste kompisen jag har haft. Det finns faktiskt ingen annan som är så bra som du. Du lever upp till allt som en kompis ska "leva upp till". Det gör mig glad att du faktiskt frågar mig hur pappa mår, så jag får lätta mitt hjärta. Det gör mig glad att du kommer på besök i uppsala, så jag får visa mitt liv. Det gör mig glad att du tar mig för den jag är, för det är det inte många som gör. Har vi tur så kommer jag till Atlanta sent i vinter.





snart är det party!

Nu är jag hemma i mitt studentrum/ fyllecell för att hitta kläder tills ikväll. Ska med mitt cp knä försöka ta mig hem till Johanna igen. Vi ska ner på förfest till Christian 19:00 om allt går som det var planerat. Senare på kvällen blir det Vdala / Velvet. Jag hoppas på en bra kväll. Tro det eller ej men jag har faktiskt inte varit ute och festat denna veckan. En lugn vecka för addan, ni är många som klagar på att jag är ute ofta.


Jag hoppas att min sötnos Rebecca hör av sig idag för det var så längesen hon och jag gick ut. Vi behöver festa ihop du och jag. Tycker det kan va som förr när vi två gick ut å gjorde stan. Om inte ska jag se till att ha en trevlig kväll på Vdala! Frågan är vad man ska ha på sig, hittar liksom inget snyggt. 

 
Och sen vecka 40 när jag är ner i småland skulle det verkligen vara roligt att gå ut. Får ta och ringa Terre och tvinga med henne på en "utgång". Inte för att man kan festa och ha roligt när man går ut i Jönköping. Fast man kan göra en grej utav det smaklösa utelivet och alla bönder. Kan inte något av er ifrån Up-town följa med ner till jkpg? Jag lovar att jag kan betala resan, bara ni följer med ner. hahaha fatta vad roligt det skulle kunna bli då.


- nepp nu ska jag i väg. Love!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0