wow what a comeback


Vem betalar min fylla?


Okej jag säger bara en sak. Jag vill bo kvar där jag bor nu. Herregud såg en av mina grannar här om dagen. Och idag såg jag min granne i skolan också. mums mums säger jag bara. Eftersom jag har så mycket fritid så planerar jag nu att bli "vän" med min granne. Jag gissar att vi kan ha rätt mysigt ihop om jag får som jag vill.


På fredag ska jag och lite vänner i klassen på Halloween fest. Nu vet jag vad jag tänker klä ut mig till. Ändrade mig idag faktiskt. Ska gå till stan och köpa det jag behöver imorgon efter skolan. Jag hoppas det blir bra för annars kommer jag bli jävligt sur. När det är maskerad tycker jag man ska fixa sig till 100%.


Hahaha snackade med ett jävla äckel idag efter skolan. Min första tanke var i alla fall - får du verkligen knulla? Och tror ni inte jag frågar person det också. hahaha jag är så jävla rolig. personen svarar - ja det får jag, och jag gör det bara med snygga! ööö jag skulle verkligen vilja se i alla fall tre av dom senaste du varit med. Tror inte dom är så jävla snygga. Och ifall dom är snygga så var dom jävligt fulla när dom hoppade i säng med dig. Nasty!


- eller oj nu kanske jag var lite elak? :/


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh din lilla skunk. Saknar dig. Men vad ska du va på Halloween? Själv ska jag va Marilyn Monroe, Paris Hilton och sexy sailor för här firar man i dagarna tre.puss

2009-10-29 @ 02:12:02
URL: http://miamilive.blogg.se/
Postat av: khoen

hahaha nån är på partyspreeexD



rösta gärna på mig i bloggtävlingen. checka min blogg för info:D

2009-10-29 @ 19:05:39
URL: http://khoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0