Amazing Race




Trodde jag skulle dö av skratt när jag pratade med Nadia tidigare idag. Jag önskar att du och jag hade varit ute igår. Du verkar ha haft en riktigt rolig kväll. Grabbarna på Bj kommer sakna dig nu när du drar till spanien. Och jag förstår inte varför den där kille i baren frågar efter mig varje gång du är på Bj utan mig?Du kan hälsa honom att jag kommer nästa fredag! Jag vill också flytta, fast till nästa år. Hoppas nadia kan fixa jobb åt mig i spanien. för i så fall kommer jag gärna.


På Onsdag börjar allvaret på riktigt. Då ska jag tillbaka till Uppsalas vackra Universitet för att studera igen. Längtar efter att träffa klassen och alla andra, framför allt min bitch smillan. Ska köpa massa fina saker på tisdag till min "fyllecell". Det måste bli mysigt hemma nu till vinter. Min granne den lilla neger apan raggade på mig, fyfan vad spyfärdig jag blev! Jag ljög och sa att jag inte var addan. Ifall ni undrade?


Det bästa med nästa vecka!

1. Jag kommer tillbaka till Uppsala :) har saknat mina vänner.


2. Börjar studera igen :) träffa mina kursare.


3. Desperate Housewives börjar på tisdag.


4. Modellfotografering på tisdag i sthlm, love my life.


5. Fester,drinkar,gratis taxi och inträde väntar nästa helg.

 

 




Kommentarer
Postat av: Nadia

JAG KOMMER SAKNA DIG MIN FINA! Buhu :(

2009-10-04 @ 17:26:13
URL: http://dearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0