Upp med Terre!


visst skulle uppsala behöva en kvinna som terre?


Om vi har tur nu så ska mamma Kerstin till Uppsala nu på fredag eftermiddag. Vem vill åka med henne till Uppsala? Joo Terre är jävligt sugen på att ta möjligheten, man tackar ju inte nej till en gratis resa ;) hehe! Nää men det skulle va så roligt i fall mamma åker upp eftersom denna helgen tydligen skulle passa terre. Och du blir kompis nr3 så kommer upp och hälsar på. Fast sofia wettergård är också sugen på att komma upp nu i höst. Så vi får se vem som kommer först!


Jag hoppas verkligen det blir av att mamma och terre kommer. Inte för att jag saknar dom ( jag träffade dom igår ). Men jag vill så gärna visa terre Uppsala och alla mina vänner. Om det inte skulle bli av så ses vi i alla fall till jul. Usch det är fan bara lite mindre än 3månader kvar till julafton, knulla mig. Sen vill jag tacka Terre för att du har haft tid och ses så mycket under helgen. Vad glad jag är att du tog dig tid, du är bäst! Och hoppas ugglan passar in i din lägenhet darling! kyss kyss


Kommentarer
Postat av: TERRE

kommer kerstin kommer ju jag :D:D:D:D:D <3

2009-10-05 @ 21:33:19
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0