Look at me baby (how I'm doing)




Nu börjar ja tycka att jag är ganska osmart. Igår var jag i stockholm som många redan kanske vet. Köpte 3 par as snygga Frank Dandy kallingar på Åhlens city. När jag kom hem igår så slog det mig, vem fan ska jag visa upp för i dom kallingarna? Varför la jag inte pengar på något som jag kan visa upp? Jag skulle kunna använda mormors trosor och ingen skulle komma på mig! Så illa är det just nu, haha!


Fast när jag tänker efter är det inte någon att visa upp mig för i underkläder som jag saknar. Det jag behöver är mina tre bästa vänner, massa starköl och en jävligt bra utgång. När dom bästa vännerna inte är här blir det svårt. Förra veckan var jag ute sex kvällar och "festade". När jag tänker efter så får jag inte till det som innan. Förr hade jag verkligen kul till 100% när jag var ute. Men nu är det inte så kul faktiskt. Klart att det är trevligt ibland men det är inte samma ös. Behöver hitta någon som man leva upp till det som jag söker hos en partyvän. Tycker folk börjar bli så "svenssons" nu förtiden. Det är aldrig någon som vågar spela ut, och gå lös?





Och idag är det 71dagar kvar tills julafton. Vilket redan börjar få mig att må illa. Nu börjar skiten, med snö,mörker, och jul. Kan det bli mer roligt? Och sen så finns det ju en person som hör av sig till mig varje jävla dag. Jag skojar inte. Skulle jag få 1kr för varje gång den här personen hör av sig till mig, skulle jag vara jävligt rik. Det här börjar bli pinsamt faktiskt. När jag berättar om den här personen för mina vänner så garvar dom bara. Vi har alla blivit dissade någon gång. Men att inte fatta att man är dissad är fan illa. Jag kommer träffa personen i veckan och då tänker jag berätta vad jag tycker. Det spelar ingen roll att du är jävligt sexig. Du kommer aldrig få mig att vilja ha dig lika mycket som du vill ha mig. Det är nästan lite underbart!


Kommentarer
Postat av: muffinsmartin

Snygg jacka! Var har du köpt den? :D

2009-10-14 @ 19:27:05
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Sexu

du verkar behöva en utekväll me Partytåget? haha.. du får ta å komma till Gran Canaria isf :P

2009-10-16 @ 22:27:31
URL: http://hannissexu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0