I get this overwhelming urge to walk in


"Touch it- bring it - pay it - watch it -
turn it - leave it - stop - format it"


19:20 Igår kom jag hem till Uppsala. 19:40 är jag på ÖG och börjar dricka massa öl med min underbara klasskompisar. Äntligen blev det en utgång, och jag vet att det bara är i Uppsala som du kan gå ut på en måndag och fortfarande ha skitkul. Den här veckan hoppas jag blir en vild party vecka nu efter att man har varit i småland. Idag ska jag göra en modellfotografering i stockholm, men ärligt talat så orkar jag inte. Vilken diva jag är som tackar nej till så roliga saker som att besöka en lyxig fotostudio. Men ska jag vara ärlig så har jag viktigare saker för mig.


Tack till alla ni i jönköping som hade möjlighet att träffa mig nu när jag äntligen tog mig ner. Terre kommer alltid vara min ögonsten, men jag måste säga att det var jätteroligt att träffa fröken wettergård. Henne hade jag inte träffat sen februari. Men ni andra är fantastiska, vad mysigt det är att lyssna på er när ni berättar att det inte hänt ett skit där ni bor. Hahaha, nää jag bara skojar nu var jag faktiskt elak. Fast måste bara säga att en av mina vänner i jönköping sa faktiskt - Det händer inte ett skit här nere, du är smart som har flyttat addan! Och det var en väldigt smart person som sa det till mig.Nästa gång vi ses är till jul Jönköping. Och mitt nyårslöfte kommer vara att besöka staden inte alls lika ofta.


Allt ******* säger blir så jävla fel?


Jag vet att det är löjligt av mig att inte lägga upp personens namn, men det blir så pinsamt då. Det var inte många dagar sen ******* kom på tal när jag pratade i telefon med en väldigt nära vän till mig. Alla vet att jag snackar skit när jag talar i telefon, det är väl därför man har en telefon? Jag och min vän kom fram till att allt som ****** säger och gör blir alltid så jävla fel. Han/hon är den där typen som vi garvar åt, men låtsas ha respekt för. Tror ingen jag känner har haft ett så händelselöst, tråkigt, patetiskt, ointressant 2009 som du hittills har haft. Lycka till med dom sista månaderna, jag ska be till gud för att något roligt  ska få hända dig också.


nu ska jag faktiskt shoppa, är ledig idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0