Rastlösa Addan


Tack för i måndags Lo.

Dagen började såhär.

1. Hej Carlos, Du är välkommen till en casting den 21 oktober mellan kl. 14:00 - 17:00. Castinger kommer att ske i en av våra lokaler på Rutger fuchsgatan 6A Skanstull, Stockholm. OBS!!! Om detta inte passar meddela oss gärna då.


Bästa hälsningar,

MLF Productions & Santander Productions


Okej, jättefint. Men alla vet var jag tycker om privata castings. Det som är skönt är att du inte behöver vänta så länge på din tur. Eftersom inte många får den äran att bli uttagen. Det är ofta som du även får resan betalt och det tackar man för. Det jag inte gillar med castings till tv jobb är att du inte är säker på om jobbet  blir ditt. Därför brukar jag skippa många castings som min mamma fixar till mig. Gillar inte att göra mig till i onödan.


Idag har jag bara varit i skolan. Känner att jag börjar bli rastlös i min vardag. Visst finns det många fina människor i klassen, det tackar jag för. Men det händer liksom inte så mycket spännande saker mer? Jag ångrar att jag inte åkte till stockholm i tisdag och gjorde modell jobbet. Det skulle va så roligt med nya bilder. jag får inte sitta och klaga över att det aldrig händer något i livet när jag tackar nej till roliga saker. Men jag tror det beror på att jag börjar bli höst trött.


Ikväll blir det min 4e utgång den här veckan med klassen. Jag förstår inte hur jag orkar festa hela tiden. Igår var vi och spelade Pingis jag, Lollo, Herman, och marcus tror jag han heter. det var jättetrevligt, men jag suger på pingis. Ikväll blir det inte pingis utan något annat roligt hoppas jag. Tänker i alla fall ta det lugnt med spriten. Herregud det kommer ju en fredag och lördag denna veckan som vi inte får missa!


Sen måste jag bara fråga mina läsare en sak. Vem fan är Joakim Ljungkvist??? Jag vet inte vem människan är. Han vill tydligen bli vän med mig på facebook? Varför vill man bli vän med någon man inte känner eller har träffat? Tycker sånt är så jävla löjligt. Varför skulle jag vilja bli kompis med honom? fan väx upp liksom. Nää sånt är så jävla nasty. Han borde skaffa sig en hund eller hyra en film. Något som kan hjälpa han att fördriva tiden. Jag tänker inte fördriva hans tid i alla fall.

Carlos Andres Montoya October 7 at 9:08am
innan jag godtar vill jag veta vem du är.......
Joakim Ljungkvist October 8 at 1:53am Report
jocke från uppsala
Carlos Andres Montoya October 8 at 9:35am
oj men det sa ju väldigt mycket :P hahaha

känner jag dig?






Kommentarer
Postat av: Nadia

Lamnar ett fotspar. Saknar dig bror <3

2009-10-11 @ 22:21:17
URL: http://dearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0