do you wanna die happy ?


16år och nöjd med läget.


Den här veckan började otroligt segt, är ledig idag från skolan. Tog mig ner på stan för att shoppa. Vad ska man annars fördriva tiden med när man är ledig? Blev en mössa och en vinter jacka i alla fall. Har två nya slipsar som jag hoppas kunna inviga i veckan. Finns turen på min sida blir det fest snart igen. Något som är tråkigt är att luncha själv på stan.



I övrigt så lider jag av en otrolig rastlöshet nu när hösten är här. Alla mina nära vänner gör något. Anvah bor i Atlanta. Nadia bor i Spanien och Jasmine är ute och reser i världen. Och systrarna Rakic bor i Miami. Vad var det roligaste jag kom på? Att studera konstvetenskap hösten 2009. Okej jag trivs, men vi vet alla att jag kunde ha gjort något roligare. Jag får börja ringa upp folk som har ett mer patetiskt liv än vad jag har. Jag är tacksam över hur jag har det, men är inte nöjd med läget.


Imorgon blir det i alla fall stockholm med klassen, gissar att det kan bli en trevlig dag. Ska luncha med snyggingen Maria Cadena. Alltid roligt att höra henne skryta om hennes liv ;) hehe! Ödmjuk tjej är vad hon är. Om det är någon som är ödmjuk så är det jag. Morfar har legat på sjukhus i 1 vecka, idag kom han hem. Därför gick jag hem till honom med en blomma och godis. Är jag inte för snäll? Det tycker i alla fall min mamma Kerstin.


- jag är nog en "mammas pojke" !!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig min lilla skrutt! Aww, stackars som lallar runt alldelles, alldelles alena pá stan! It breaks my heart :( Jag tänker pá dig JÄMT! Älskar dig!

2009-10-13 @ 22:07:43
Postat av: Jagheterintesune

Tack, detsamma! :)

2009-10-13 @ 22:33:26
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0