den där blatten


hans namn är "ramin"

Hahaha asså jag dör av skratt. Har varit i sthlm idag och när jag kom hem nu ikväll såg jag att någon hade svarat på ett inlägg som jag skrev för några dagar sen som hete - vem är blatten. Tydligen så var det blatten själv som hade skrivit till mig och han berättade för mig att han heter Ramin :P och sen stod det så här.


inlägg ifrån "Ramin"

"Ramin" säger - det är jag, fick se bilder på dig och fick din bloggadress av en vän, undrar om vi inte kan ta en fika lr liknande nån dag? ;)


Addan säger - självklart Ramin ge mig bara din facebook, hotmail, telenr så ordnar vi det. hahaha

 

Ibland har folk verkligen humor :P


Kommentarer
Postat av: Xtina

Wahh, ser het ut ;)

2009-10-13 @ 23:56:57
URL: http://mentalmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0