Den bästa av dom alla!


Soulja Boy " Kiss Me Thru The Phone "

Igår kom jag och tänka på Anvah när jag sprang på Yassine Sakri och Benaich Reda på stan. Det var dom grabbarna jag festade med sist jag var i jkpg och hälsade på. Jag och Anvah hade skit kul med dom snubbarna. Yassine undrade ifall jag skulle umgås med dom ikväll, så vi får se hur det blir. Kommer i så fall inte bli samma sak som när Anvah och jag var med dom, hahaha! Tråkigt att den finaste vännen jag har är den dom bor längst bort. Jag hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen.


Kommentarer
Postat av: Sofy♥

Svaren från frågestunden på bloggen!♥



/Sofy&Pao♥

2009-10-03 @ 18:19:52
URL: http://krigsgrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0