Wendy Williams show




Varför finns det inga bra svenska tv-personligheter? Alla tv program vi ser ( i alla fall jag ) är amerikanska. Dom bästa amerikanska tv program tycker jag är dom som aldrig når till resten av världen. Brittiska program kan också vara bra. För övrigt så spyr jag på alla svenska "hitta kärleken program". Jag vill inte nämna några program eller namn, men snälla vad är det som händer?


Wendy är en av dom som jag tycker om att titta på just nu. Hon är väldigt Amerikansk, och rätt så överdriven tycker jag. Fast det går hem hos mig och hos alla dom som gillar det. Klart att hennes gäster i hennes show inte är så kända här i sverige. Men jag tror nog att ni skulle känna igen någon av gästerna.





För övrigt så tycker jag att sverige ska köpa in fler amerikanska tv program av olika slag. Sluta gör egna program för det blir aldrig bra. kanal5 tycker jag lyckas rätt bra eftersom dom inte visar så många program dom har skapat själva utan tagit in.



Kommentarer
Postat av: Anvah

Detta är helt klart ett program som jag följer, det är riktig humor, och sverige har väldigt dåligt utbud på tv personligheter, kanske för att Sverige inte har så mycket personlighet i det stora hela lol



love u

2009-11-12 @ 17:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0