the tv personality


zone to be famous


Vilken lyckad onsdag det har varit idag för Addan. Jag kunde avsluta gårdagen med ett telefon samtal jag länge väntat på. Samtalet handlade om en ny reality serie som mr Addan räknas delta i. Mer kan jag inte berätta just nu. Jag är spänd och hoppas på det bästa. Tror att det här kan bli en riktig kul grej att medverka i.


Förvånad blev jag kl 09.00 idag när jag öppnade min mail. Min kära manager Mother hade skickat mig ett mail. Det handlade om ytterligare en ny tv grej. Det vill jag inte prata så mycket mer om. Fast jag måste säga att jag blev intresserad när jag läste vad handlingen till tv serien skulle gå ut på. Frågan är hur mycket tv man orkar medverka i under 2010. Roligt att jag länge har känt på mig att 2010 kommer bli möjligheternas år. Vi får se vad jag får möjlighet att arbeta med.


Går allt som planerat blir det lite roliga tv jobb i början på nästa år. Jag har lovat mina vänner att jag ska hänga mer i sthlm/stureplan. Har inte varit där sen i sommar. Ibland orkar man liksom inte ta bussen till storstan bara för att dricka drinkar. Fast jag lovar att ändra på mig. Vem vet jag kanske flyttar till sthlm nästa år? Det är på tiden att jag provar på något nytt kanske? Förändring tycker jag är viktigt i livet. Jag tror folk som inte vågar förflytta sig och kasta sig in i nya saker har något fel? En tjock neger kuk i röven kanske? Folk borde undra ifall jag hade en tjock neger kuk i röven i början på 2009. Januari till halva april hade jag en as tråkig vardag. Andra halvan på 2009 blev helt okej faktiskt. Nepp nu är min inspiration och glöd tillbaka. Extra bra nu när det är höst och trist. Jag tänker aldrig mer förstöra min vardag till att gör ointressanta saker. Det räcker med att jag började året med att leva ointressant och grå.







Kommentarer
Postat av: Nadia

DU KOMMER ATT BLI HUGE BABE! Just the way it is! Saknar dig <3

2009-11-19 @ 22:57:30
URL: http://dearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0