The Show Must Go On!




God morgon bloggen. Nu är jag precis nyvaken, har sovit på saken. Eller jag menar att jag har sovit på gårdagens "pungspark". Igårkväll fick jag en liten nyhet om en person som jag inte hade räknat med. Ingen god nyhet måste jag säga. Varför blir det bara drama och skandal runt allt jag rör? Jag är så trött på allt löst folk som fortfarande lyckas ta sig in i mitt privatliv. Till nästa år måste jag bli bättre på att ta hand om mig själv! Under 2009 tror jag vi är uppe i  sex personer som jag nu hatar och skulle vilja be dra åt helvete....


Fast jag gillar inte att gnälla över saker som inte funkar. det är bara att resa sig upp occh se bra ut igen. Därför slog det mig att idag innan jag börjar skolan ska jag shoppa. Jo jag vet att jag gjorde det i Lördags, men det behöver jag göra idag också. Och till kvällen funderar jag på att lura med mig någon kompis ut på en drink. Det är ju faktiskt lillördag idag. Nu börjar min feber gå bort så jag känner att jag äntligen är redo för shopping och drinkar. Ett par nya skor skulle inte vara helt fel.





Den där Grannen!

Under mina ca två sista månader här i kåbo har jag inte så mycket kvar att syssla med. Kommer ligga hemma och plugga mycket nu i vinter tror jag. Fast sen är det den där nya grannen som gör att man orkar vara kvar ett tag till. Brukar se dig oftare i skolan nu. Eftersom jag känner på mig att november - december kommer va jävligt tråkiga, så tror jag nog att mycket i min blogg kommer handla om grannen. Tänk vad en snygg granne kan rädda dig i vintermörkret. Att ögongodis som aldrig kommer att bli något mer kan få dig att bli så glad? Det är helt otroligt, men även precis det som jag behöver nu. I den här stunden av mitt liv är ögongodis det jag vill ha. Jag har inte så stor lust att ge så mycket mer av mig själv. Nu ska jag bara ta reda på exakt vart du bor :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0