Terre gör Comeback




Tisdag kväll hemma hos Johanna. Precis efter att jag tittat klart på Desperate Housewives går jag in på Facebook. Jag får ett mail av min underbara vän Terre. Hon skriver att hon kommer och hälsar på mig igen. Det var inte alls längesen hon var på besök hos mig, och nu kommer hon igen. Självklart blev jag jätteglad. Alltid roligt med besök. Och sist Terre var här hade vi grymt roligt. Det blev mycket drama,fest,och fylla. Och den här gången tänkte jag att vi skulle köra hårdare.


Terre kommer den 25/11 och åker hem 30/11. Tur att jag får möjlighet att planera in nya rolig saker som vi ska se och göra. Självklart ska jag fixa en skön fest och en lyckad utgång, för sånt kan addan. Den här hösten blev inte så grå och trist som jag trodde den skulle bli. Anvah kommer snart och det gör Terre också, kan det bli bättre? Och sen lär vi ses igen till jul.


Sist Terre var här träffade hon en trevlig person. Jag gissar att det inte bara är mig som hon längtar efter att få träffa när hon kommer. Jag hoppas att fler vänner kommer våga komma och hälsa på mig snart. Ni har varit lite tröga med att komma på besök under dom här 17 månaderna jag bott här. Fast nu när terre börjar komma på besök kanske andra tar kvasten ut ur röven och vågar sig till mig. Åter igen visar folk hur mycket dom tycker om mig. Och till Emmeli Zeed vill jag säga - älskling jag vill komma till dig efter nyår för jag är grymt nyfiken på ditt nya liv. Och tack alla vänner för i helgen, det var mysigt att träffa er igen.



- kyss och smek som ****** brukade säga till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0