se mig i ögonen!




Shit asså, ni som har tillgång till min Facebook måste gå in och titta på alla mina nya bilder. Johanna la upp kanske 100 nya bilder på mig ifrån sommaren 2009. Helvete vilken underbar fylla hela sommaren var för mig och mina vänner. Det var en hård sommaren men gud vad roligt det är att se tillbaka på den nu. Det jag inte gillar med facebook måste vara alla tråkiga människor. Folk lägger upp så mycket tråkiga bilder på sig själva. Varför inte bjuda till lite som jag och mina vänner gör? Vem bryr sig liksom, facebook är inte livet. Nu ska jag inte lämna ut någon, men det finns en person på min facebook. Den personen märker man vill vara lite " galen ". Personen lägger upp "vilda fest bilder" på sig själv och sina vänner. Jag skulle bara vilja säga till dig - din jävla nolla, du är inte party nån stans för du är så jävla TRÅKIG!





Fan vad jag har mycket att stå i nu innan året i slut. Har mycket i skolan att fixa med innan jag går på "jullov". Och på fredag måste jag ringa min blivande tatuerare och boka en tid, gärna innan jul. Det är min plan att göra min underbara tatuering innan jul så att jag kan visa farmor. Fast om min tatuerare är en jävla nolla så kommer han inte få måla på mig. Jag e lite rädd för honom eftersom han är en tjockis. Vi vet alla hur tjockisar tänker när dom ser en annan människa, haha!


Bokade i alla fall en ny klipptid den 26 november hos Sofia. Två killar i klassen ska ha kalas sista helgen i november. Det är viktigt att jag är jävligt snygg då eftersom folk förväntar sig det från mig. Och just nu är jag kanske inte en nr 10. Men det ska jag se till att bli igen om några dagar. Blir klippning och färga med håret. Nya kläder behöver jag inte eftersom jag har shoppat som fan dom senaste dagarna. Folk brukar alltid säga till mig - Addan du verkar ha det så lätt! Jo visst kanske jag har det lätt? Man ska vara lycklig som inte står på MC donlands eller jobbar med att torka gubbar occh tanter i röven hela dagarna. Sen ska jag vara tacksam som har en givmild pappa som låter mig fortfarande få leva som en prins!


Kommentarer
Postat av: Sozaaa

Dj är alltid en 10 pointare!!!:) sabine by the way :)

2009-11-12 @ 03:07:56
Postat av: Anvah

Men älskader hjärtat, dom bilderna är HUMOR på högsta nivå, det ser ut som du haft en lyckad kväll vad det gäller spriten iaf LoL



Love u

2009-11-12 @ 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0