På tapeten just nu..




på tapeten just nu


1. shit folk börjar redan nu planera nyår. Och visst är det en viktig kväll så jag borde väl också skriva upp det på tapeten. Plus kläder till nyår är minst lika viktigt.


2. Ny bostad? funderar på att börja titta mig efter något nytt tills nästa år. Känner att jag behöver något annat. Nu återstår det bara att se vad jag ska välja för något?


3. Det ser faktiskt ut som att addan kommer bli bjuden på en date imon kort. Det skulle vara roligt tycker jag. Det var längesen jag träffade någon och jag känner mig redo att göra det.


4. träna rumpan. såg en as cool "träna rumpan" övning som jag ska börja med.


5. Julklappar. ska börja köpa redan nu så man är klar innan alla andra börjar. smart av mig!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0