make love to the camera




Ni är många som börjar fråga mig. Och svaret är att i Januari kommer jag börja rulla på tv. Smaskigt absolut. Så mitt andra svar är - ja, jag kommer börja hänga på stureplan. Äntligen kan jag börja leva på gratis drinkar igen. Vem betalar min fylla? Har planerat att köpa så mycket snygga kläder i december som jag ska börja använda månaden efter. Nu kan jag inte se ut som att jag kommer ifrån Jönköping. Nu ska jag förneka småstads pojken i mig. Fast jag tycker nog aldrig att jag såg ut som en jönköpings kille. Man har ju alltid haft stil.


Det bästa med januari blir inte bara att man kommer synas på tv. För hoppningsvis kommer jag spela in något nytt igen. Det handlar om Realiy, men mer tänker jag absolut inte säga. Några vet lite, men ingen kommer att få veta allt. Äntligen är det min tur att ta för mig på riktigt, jag ska sluta vara passiv. Det är tid att jag börjar ta för mig på riktigt nu när det är min tur.

10 Saker att fixa nästa år.


1.
Som mina nära vänner vet kommer jag byta mobil nr i Januari.


2. Kommer även byta namn till Carlos Andres Montoya.

3. Ta bort minst 50pers ifrån Facebook.

4. Börja träna och äta nyttigt om dagarna.

5. Festa med stil.

6. leta efter en bättre lägenhet som mina föräldrar kan betala.

7. INTE fira min 22års dag.

8. Festa mycket mer i sthlm.

9. ändra om min blogg.

10. se til att åka på en trevlig resa med vännerna.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Har du defekt färgseende? Om du inte vet, gå in på min blogg och få svar på det. Har nämligen en liten test på blogge där du får reda på om du har defekt färgseende eller inte. Kommentera sedan gärna om hur testet gick :).



Tack, hoppas du får annars en trevlig kväll :)

2009-11-27 @ 21:08:34
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0