Jordin Sparks


Jordin Sparks - Sos (Let The Music Play)


Jordin Brianna Sparks det är vad tjockisen, nej förlåt jag menar - det är vad hon heter. Jordin är född 22 december 1989 i Phoenix, Arizona. Jag trodde inte hon var en liten 89a. Hon vann den sjätte säsongen av American Idol den 23 maj 2007. Då blott 17 år, är den yngsta att vinna talangtävlingen. Hon släppte sin första singel från sin debutplatta i november 2007, Tattoo. Hon har spelat in en singel tillsammans med Chris Brown, som heter No Air.


S.O.S är hennes nya singel som kom ut nu i höst. Jag tycker inte hon är så bra. Jag tycker inte hon är en viktig artist. Jag förstår inte varför hon får vara tjock? Varför säger ingen till henne för? Det kan väl inte vara så roligt att vara en tjock popstjärna? Jag tycker i alla fall hon ska försöka gå ner lite i alla fall. Hon är för ung för att vara så fet. Jag trodde hon kanske var 24år, men tydligen bara 20år. Det roliga är att man har inte läst att hon skulle ha en pojkvän. Man har aldrig läst att någon kändis tycker hon är sexig? Jag undrar varför......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0