jobbig kväll!




Hej bloggen. Snacka om vilken dålig början på den här veckan. Inte nog med att jag har feber och känner mig sjuk. Det går dåligt för mig i skolan känner jag. Fast det värsta kom ikväll måste jag säga.


Pratade med en vän i telefon under kvällen. Samtidigt som vi pratar får jag reda på en massa saker som jag inte visste om hos en person. Jag blev så jävla äcklad, besviken, ledsen att jag inte visste vad jag skulle göra. Nu vet jag vart jag har dig och vi kommer aldrig att vara vänner igen. Om vi nu kan kalla det vi hade för vänskap. Du är fan den sjukaste människan som jag har träffat. Förstår inte varför jag ville ha dig i mitt liv. Nu är det slut med det.


- hoppas jag i alla fall kan sova i natt!


Kommentarer
Postat av: ANNA

what? värrat?, vad är det? :P

2009-11-05 @ 14:52:48
URL: http://lifebyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0