It’s confusin yo, you’re confused you know


Foto ifrån Fredagen på Bongo Bar.


Lördag
hemma i Huskvarna hos mamma och pappa. Dagen gick verkligen fort. Tog en tur upp till jönköpings köp centrum med min vän Julia och efter det blev de filmkväll. Ovanligt för en lördagkväll men bra för min plånbok. När jag kom hem såg jag att klockan bara var 22.30. Det händer liksom aldrig att JAG addan är hemma en lördagkväll. Inne på msn hittar jag min ex sambo Johanna. Varför var hon hemma? Nää det här måste vi ändra på, så fort jag kommer hem till Uppsala igen ska jag ta med mig Johanna ut så hon får träffa folk.



Vem?


Tydligen var jag så borta i huvet igår att jag inte kommer ihåg alla människor som jag träffade. Eller alla foton som togs under kvällen. Som den här mannen på bilden? Vem är han liksom? Det är ingen jag känner och jag kommer absolut inte ihåg honom. Men tydligen såg jag glad ut för stunden.


Att vara på besök hos föräldrarna.


Vad skönt det är att komma på besök hos sina föräldrar. Men vad skönt det är att det just bara är ett besök. Jag är så glad att jag fortfarande inte bor hemma hos päronen. Då hade jag inte klarat av att leva. Men det är rätt lyxigt att komma ner och hälsa på. För det första finns det så otroligt mycket god mat hemma. Det hittar man aldrig hemma hos addan. Sen finns det så mycket roligt att göra i huset. Kul och titta på alla barn filmer, fotoalbum och andra små prylar man inte kommer ihåg. Ett plus är att mamma har bil och då får leka taxi kerstin när jag är på besök. Fast jag tror inte hon är så glad i att leka taxi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0