Helt slut i huvet!




Tisdag men jag trodde det var söndag idag. Eftersom jag var ute med klassen igårkväll så förvandlades måndagskvällen till en lördagkväll för mig. Imorgon är det onsdag men för mig kommer det bli en konstig måndag? Jobbigt det här när man blandar ihop dagarna så hårt och rör om för sig själv.


Idag fick jag goda nyheter. Min bästa kompis Anvah kommer hem till Sverige den 23e december. Som den goda vän jag är kommer jag vara på Arlanda för att ta emot henne. Det är 36 dagar kvar tills vi ses, men jag vet att tiden kommer gå fort. Att du kommer hem till Sverige är det finaste som jag kommer få som julklapp. Nu ska jag bara försöka hitta något fint att ge dig. Det får inte ta för mycket plats eftersom du ska ha med dig det hem till Atlanta. Sist jag träffade Anvah fick jag jättefina sAker utav henne, så man vill ju ge tillbaka!


Att göra under vecka 47.


give it up to me - shakira ft lil wayne är självklart veckans låt. Älskar den och lyssnar på den hela tiden! Imorgon onsdag ska jag vara på Universitetet men på kvällen ska jag försöka ta mig till GH för Johanna står i baren. Sist när hon jobbade i Baren var hon så söt, så det ska bli roligt att spana in henne den här kvällen igen. På torsdag  blir det också utgång hoppas jag på, Norrlands kanske? Johanna ser i alla fall ut att vara sugen på det. Fast vad ska man göra till helgen? Jag är sjukt bio sugen denna veckan. vill gärna se 2012 bland annat. Problem blir det eftersom inga av mina vänner är något "bio folk". Och jag skulle aldrig gå på bio själv, fyfan vad pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0