Hej Jkpg




Igår åkte jag ner i Jönköping. Kanske bara för att Johanna Johansson och hennes vänner skulle ta bilen ner. Gud vad skönt det är att åka bil. Blir så trött på bussar och tåg som tar hela dagen. Eftersom min pappa Tommy låg på sjukhus i söndags ville jag inte säga till honom att jag skulle komma. Så när jag ringde på dörren 16:30 blev han överlycklig. Det känns fint att träffa min kära pappa igen, du vet att jag gör allt för dig.


På kvällen skulle jag ut med några gamla vänner. Förfesten var väldigt trevligt. Men nu såhär dagen efter så ångrar jag att det blev en utgång. Förfesterna är det ända som kan funka i jönköping.


För snart två år sen. Ja ni hörde rätt! Då blev jag utslängd och portad ifrån en klubb här i jönköping. Varför undrar ni nu? Joo för att en fitta som jag hatar och tycker är så jävla ful. Hon visade en bild på mig för ägarna till baren och på den bilden ser det ut som att jag kissar i handfatet inne på toan. Det roliga är att jag sitter på handfatet. Man ser varken min kuk eller kiss. Det ser liksom inte ens ut som att jag skulle kissa. Fast dom som äger den baren verkar ha en tjock neger kuk i röven. Dom är alltid så gnälliga.


Deras klubb heter Bongo Bar till alla er som inte visste. Bara namnet gör att man vill pissa ner deras handfat. Jag skulle kunna pissa på ägarna så fula är dom. Men i alla fall! Terre och emmeli ville gå ditt igår så jag svalde min otroligt stora stolthet. Vi går till Bongo bar. Jag hoppades på att inte komma in, men jag var nyfiken på vad dom skulle säga efter 2år.


Det roliga är att ingenting verkade ha hänt dom senaste 2åren. Varken på klubben eller hos ägarnas privatliv. För det första så såg dom vem jag var. Och för det andra så sa en av dom till mig - Om du ska va här ikväll så måste du skärpa dig. ööö okej? Sug min kuk din lilla tjockis tänkte jag säga. Men jag betalade 100kr och gick in. Tur att jag var så full så jag inte fattade att jag la ut 100kr på den där töntiga baren. Jag hade trevligt med mina vänner när vi var där inne. Vi dansade, drack öl och hade en härlig kväll ihop. Men asså ni skulle ha sett dom andra som var på Bongo igår. Mina vänner har en snygg klädstil och det kommer dom alltid att ha. Men alla andra såg så jävla bondiga och fula ut. Själv var jag precis som mina vänner otroligt snygg.


Men sen vill jag bara säga att vad kul att det tydligen går så dåligt för Bongo bar. Vad roligt att eran öl fortfarande smakar fitta och att era gäster ser ut som fittor. Vad roligt att musiken är as dålig och att ni knappt inga gäster har kvar. Ni har en smaklös inredning och ni som jobbar där luktar fitta i käften och ser ut som kukhuven.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahahahahhahaha jag dör. du är bäst, rivig härjig och allt man ska vara!

Love you/ Sambon

2009-11-14 @ 12:24:59
Postat av: sofia

2009-11-15 @ 01:56:21
Postat av: sofia

jag kan ju bara hålla med johanna. du är fan underbar! älskar dig, knäppis. hörs imorgon. puss

2009-11-15 @ 01:57:55
Postat av: Sabbe

Jag dör av garv, MEN själv hade jag lätt kissat i handfatet, tagit en bild och skickar in till jönköpings lokala tidning och skrivit länge leva bongos kiss vänliga handfat!:)

2009-11-15 @ 04:00:32
Postat av: Nadia

HAHAHAHAHAHAHA! Veckans bästa! Saknar dig galning <3

2009-11-17 @ 21:49:11
URL: http://dearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0