Feber,ont i halsen, ångest!




Det här blev ju ingen bra start på den nya veckan. Har lite feber känner jag och min hals är väl inte den bästa. Men tänkte gå till ICA snart för att köpa på mig lite som kan va bra att ha hemma. Det vill säga mat, för det har jag inte ätit mig något idag. Idag har jag bara ätit en bulle. Tror det kan va som så att jag har svårast för att vara sjuk. Alla andra verkar kunna gilla läget av att vara tvungen till att sitta hemma. Fast jag har för mycket adhd i kroppen för att kunna vara hemma en hel dag. Jag måste ut ut ut.





Fredagen den 6 November ska jag till en nattklubb där Timbuktu kommer att gästa som dj. Jag tror att det kan bli en jättetrevlig kväll. Kommer jobba stenhårt på att bli frisk tills på fredag. Jag har inte tid att vara sjuk för jag tänkte vara duktig denna veckan. Den här veckan ska jag arbeta med allt som jag ligger efter med. Varför blir jag sjuk när jag äntligen skulle vara duktig? Jag har i alla fall lovat mig själv att jag bara ska gå ut tre gånger denna veckan. Är väldigt bio sugen och sugen på hemma kväll!





Ett plus att det redan är November. Jag hatar hösten och jag blev förvånad när jag fattade hur fort september och oktober gick. Må November,December gå lika fort så att det snart kan bli januari. Vill få slut på det här tråkiga året, jag hoppas på 2010.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0