En vit kväll?




Efter att börjat dagen med att möblera om tog jag mig ner på stan för att shoppa. Den här gången inte åt mig själv. Min nya vän Johanna Johansson (ifrån söderhamn) har i dagarna blivit singel. När man börjat ett nytt liv vet vi alla att man behöver nya kläder. Vi hade en fantastiskt härlig dag på stan. Själv hittade jag verkligen inte ett skit. Kan någon maila in och svara på frågan - varför finns det bara fula vinter kläder? 17:20 gick vi ner till stationen för att ta emot Terre. Roligt att veta att hon är i stan ikväll. Hoppas du får en mysig kväll och att vi ses så tidigt som möjligt imorgon. Imorgon blir en riktigt lyxig dag. Först ska jag klippa mig och till kvällen blir det VIP fest. Att man kan göra en torsdag så fantastiskt tror jag inte det är många som vet?





Tyvärr så blev det en vit hemma onsdag hos addan. Det är inget jag trivs med, men tyvärr blev kvällen så. Jag skulle mer en gärna sitta på någon trevlig bar med mina vänner och dricka drinkar. Fast när det är så dåligt väder ute får man inte samma lust att gå ut. det här veckan kommer jag bara dricka sprit tre kvällar. Är det någon mer än jag som tar sönder sina kläder på fyllan? Jag gick igenom mina kläder ikväll och förstod hur hårt jag tar sönder dom på kvällarna. Det blir dyrt att supa så hårt. Inte nog med att man blir av med pengarna, man blir av med kläderna.


Inför nästa vecka måste jag ha hela och rena kläder. För första gången på länge ska jag faktiskt på en riktig dejt. Nu förstår jag att ni läsare tänker - VA, ska addan på en riktig dejt? Klart jag ska era subbor, hihi! Nej men ska jag vara helt ärlig så ser jag det bara som en kul grej. Det var ett tag sen. Hela grejen med fancy restaurang är min sak. Jag gör mig snygg vid bordet och jag gillar läget. Förra året dejtade jag runt hela tiden. Under 2009 har det varit otroligt dåligt med det. Jag vill inte avslöja vilken dag det blir nästa vecka. Jag tänker inte berätta för någon vem jag ska gå ut med. Allt ska vara hemligt just eftersom det bara kommer vara en dejt. En jävligt fin sådan. De ni era budget fittor ute i landet som aldrig har varit i närheten av sånt. Se och lär! När jag tänker efter kanske jag borde fråga min hemliga dejt om vi kan video blogga hela träffen? Fast det kanske inte skulle va så populärt från min dejts sida?


Och till mina föräldrar vill jag säga. Mamma och Pappa ni kan vara lugna. Jag ska inte gå in i något förhållande nu. Herregud jag är knappt 22år. Jag är smart nog att fortfarande vara singel och njuta av livet och ta för mig. Tänker inte dela ett skit med någon nu. Sånt får komma senare i livet. Jag ska fortsätta förverkliga mina drömmar. Shoppa,festa och resa runt. Den dagen JAG kommer vara i ett förhållande är den dagen jag har gjort allt. Eller är så jävla trött på mig själv att jag kan ge bort mig själv till någon annan.


- Nu ska jag dricka saft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0