Drip-Drop


foto: ifrån när jag och Anvah stod i köket


Och nu var det redan torsdag? Den här veckan gick verkligen fort och vi vet alla vad det är för dag som kommer imorgon. Det har varit en lugn vecka och mycket beror på att jag har haft feber. Gissar att min plånbok var glad över att jag var tvungen att vara hemma. Fast imorgon känner jag mig redo att göra stan igen. Ska ner på stan idag för att köpa sånt som man va bra att ha inför en fredagkväll.


Ett kort till min kära pappa Tommy måste jag köpa till honom. På söndag är det hans dag. Det är tråkigt att jag inte kan vara hos dig, men jag tror nog vi kommer ses snart igen pappa.


Det är farligt med msn.

Det gör mig förvånad hur många det är som addar mig på msn. Vart kan man hitta min msn? På bloggen? Genom vänner? Eller är det ifrån min Myspace sida? Det är i alla fall sjukt många som lägger till mig på msn, folk jag inte känner. Det roliga är att det bara är folk som har äckliga förslag till mig. Idag var det tre nya personer. Jag undrar hur många det kommer vara ikväll? Skulle jag träffa alla som vill träffa mig så skulle jag vara SÖNDERKNULLAD. Det stör mig inte när folk i min ålder skriver och är lite nasty. Det är bara och blocka. Jag kan förstå om man som 18 till 25 åring är överkåt och jävligt nyfiken på mig eftersom jag är så otroligt snygg. Men kom igen alla ni 50plus, så jävla äckligt. Skärp er och slå på en porrfilm. Tycker inte man addar små 21åringar och ger sexförslag när man är 50år. Men men, det är väl kul att få lite mail ibland....


- Nu ska jag ner på stan och shoppa!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh hoppas du får en fantastisk helg sötis. Å såklart att alla vill ha dig när du är sååå snygg. Wish I had the same problem lol

Puss på dig

2009-11-05 @ 15:03:31
Postat av: Malle - Hockeyfru

tack :) hahaha ja de va riktiga nötter :D

2009-11-05 @ 20:14:46
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Victoria

SV: Nej, det kommer jag nog inte. :)

2009-11-05 @ 21:29:05
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Matilda Andren

sÅNNA gubbar är så äckligt! dom borde skaffa sig ett liv istället (Y)



bra blogg också!

2009-11-08 @ 15:51:12
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0