As long as it's free




Den 26 Nomvember blev jag bjuder på en VIP-FEST på FG. musik, poetry slam, shoppingmingel, utdelning av det anrika LundeQ-priset mm. Darin skulle tydligen uppträda men vem vill lyssna på den lilla smygbögen. Jag tycker han borde fixa sin stora fula näsa, han ser ut som en häxa. Frågan är vad man ska ha på sig till torsdagkvällen. Vilken tur att jag ska till frissan på morgonen, bilder ifrån Vip fester utlovas till bloggen!


I övrigt så är allt bra med mig, lite trött på folk i min omgivning med det är väl inte så konstigt. [email protected] addade mig på msn igår, det var ett riktigt jävla äckel. Nu tänker ni där hemma - men addan det var väl någon som drev med dig! Nej tyvärr var det inte så. Fick se personen i cam. Fick se mer än vad jag ville se kan jag också säga. "bravohot" skrev till mig - min kuk vill ha din röv. Tack så jättemycket då vet jag det. Kan va bra å veta, lovar att jag ska höra av mig till dig den dagen jag ändå ska begå självmord. Det kanske inte är så bra att min msn ligger ute på sidor som Twitter,facebook,myspace. Folk verkar ju älska att ta del av min msn. Fast det kanske är bra för mig att suga lite på kändisskapets baksida. För snart kommer fler vilja ta del av underbara addan. Om det är någon som är sugen att sexchatta med en smaklös nolla, då kan ni adda Bravohot. Ni har hans msn.


Som om det inte var nog med det. Jag kan verkligen relatera till Lady gagas nya låt - Bad romance. För några av er kommer väl ihåg mitt senaste "bad romance". Det tog slut mellan oss, det som fanns i alla fall. Vem tror ni har svårt att fatta att ett slut är ett slut? Inte är det jag i alla fall. Kan inte ***** bara sluta höra av sig till mig? Det börjar bli jobbigt. Framför allt eftersom ***** tror att jag inte har något liv. Jag kan inte träffa dig varje natt, det funkar inte så kära du. ons,tor,fre,lör är jag alltid ute och festar. De andra dagarna är jag bakis eller medvetslös.


- Tack för mig och imorgon är det lillördag!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Din blogg gör min dag! Tack hjärtat <3 Ha!

2009-11-24 @ 21:10:08
URL: http://dearly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0