Snart är det Juni


Husmor och Addan - sommaren 2007

Den här våren har varit fantastisk tycker jag, men den gick väldigt fort måste jag säga. Snart är det Juni och då är sommaren här. Jag undrar vad sommaren 2009 kommer ha att erbjuda mig. Jag trivs så otroligt bra med livet just nu.



Dom säger att det ska bli sol till helgen så jag hoppas verkligen någon kan bjuda mig på grillfest! Är det någon som jag skulle vilja grilla med och sen sova över hos så är det ******* för dig saknar jag så otroligt mycket. Du har lätt den snyggaste kroppen och det vackraste smilet. Blir galen när jag tittar på korten du gav mig.



Eftersom jag inte har någon mat hemma ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Imorgon hoppas jag att min feber är över så jag kan bli människa igen. Hoppas den här helgen blir lika rolig som den förra blev.

// vi ses ute!

Kommentarer
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

ja snart är det juni :D

2009-05-29 @ 21:45:56
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0