"Touch You Right Now"


vilka mysiga killar jag fångade på bild.

söndag 12:05
och jag har ingenting att göra. Känner att veckan har varit fantastisk med alla utgångar men vill hitta på något idag också, men jag orkar inte.

17:00 ska jag hem till Rebecca för att snacka lite skit och fika. Det är faktiskt med henne som jag verkligen har roligt när jag festar. Rebecca är min partygirl och ingen kan ta det ifrån henne.

du är så patetisk..
En person som jag sprang på under en av dom fyra party kvällarna blir jag så trött på. Att du inte ens kan komma fram och hälsa stör mig så jävla mycket. Och varför dissar du mig för? Jag skulle bra gärna vilja veta vad som är problemet med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0