smaskigt

addan

11:00 vaknade upp hos någon jag inte visste vem det var (igen)? Pinsamt, får gå hem och det känns som alla på stan tänkte - den där killen fick knulla igår kväll. Det fick jag faktiskt inte och jag förstår inte varför?

12:00 till 17:00 låg jag med alexandra i statsparken och solade. Jag känner mig brun som en riktig husneger nu. Jag älskar att ligga i parken och kolla in en massa snyggingar. Jag förstår om inte någon ville kolla in sunk addan idag.

Senare idag skulle det inte vara fel att träffa min älskling Rebecca. Vad är jag utan henne och vad är roligt om inte hon är med? Hoppas min darling har lust att styra upp någon så att även den här kvällen kan bli lika galen som alla andra kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0