Skandal


foto: ifrån Idol tv4

Skandal kan man lätt säga att onsdagen var. Jag och min bästa kompis Rebecca skulle gå ut och fira mig.
Vi blev utslängda ifrån en nattklubb som heter People!Varför blev vi det?Därför att vi smet in så klart, hahaha!
Lika fort som vi kom in, kom vi även ut! Den där vakten lär inte tycka om oss.

Vad hände mer igårkväll? Joo vi träffade som vanligt en massa vänner och ovänner under kvällen.
Jag drog till MAX i vanlig ordning och åt upp all mat, jag tror det bor en tjockis i mig?

Träffade en person som jag har varit ovän med sen December. Men vi ska ses lite senare idag och reda ut allt som
har varit. Det ska bli skönt faktiskt, men jag tänker fan inte be om ursäkt för jag har inte gjort något fel....

Kommentarer
Postat av: Emil

Varför smet ni in?:P

2009-05-07 @ 16:38:21
URL: http://emilhudson.blogg.se/
Postat av: Emma

Kolla gärna mina fotokategorier o säg vad du tycker :)!

Skulle vilja ha lite respons, bra o dålig. Tips eller ja helt enkelt va ärlig o säg va just du tycker :)!



Ha en fortsatt bra kväll :)

2009-05-07 @ 22:47:00
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0