sista dagen på veckan


Addan - En helt vanlig utekväll i Uppsala

Vilken underbar helg det blev.Från början hade jag ingenting planerat. Träffade Karin &:Co på Gillet (jag vet, varför var jag på Gillet för?). Efter att spelningen var slut drog vi vidare. Tack vill jag säga till ****** som betalade min utgång i fredags. Inte en gång rörde jag mitt trötta bankkort,haha! Drinkar,Max mat bla bla bla blev jag bjuden på.


Addan med sina härliga vänner

Lördagen var nog roligare än vad fredagen var. Igår var jag ute med Rebecca, vi drog på förfest hos lilla söta kim och sen vidare. Det blev en galen kväll som alltid och jag älskar det. Vi saknade Anvah för med henne blir allt mycket roligare.

// LOve U

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kolla in min nya bloggdesign :) Passa samtidigt på att ställa så många frågor du kan! Jag har tråkigt på jobb - haha!



Ha en bra dag!

2009-05-26 @ 11:25:14
URL: http://rweimers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0