lugna lillördagen


Addan - del 2

Jag vet visst är det lite konstig! Addan är hemma 21:20 på en onsdag "lillördag". Förra veckan var jag i full gång med att festa vid den här tiden. Efter att festat fyra kvällar förra veckan känner jag att den här kommer bli mycket lugnare.

Min bästa kompis Rebecca ligger hemma och är sjuk. Om inte hon kan gå ut så förblir jag hemma. Vad är en utekväll utan min underbara Rebecca? Vi alla får hoppas att hon blir frisk till helgen så det kan bli lite party igen.

Ikväll ska jag bara ligga hemma framför MTV och äta allt jag kan hitta i köket. Det bor en liten fet snubbe i mig som bara vill ut. Nu väger jag 55kilo och jag känner att vart fan är jag på väg? Jag som var en så vacker 53kilos kille :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sånna som kallar alla sina kompisar bästisar har inga bästisar, dom vill bara verka ha det

2009-05-21 @ 11:22:30
Postat av: TERRE

sötis! saknar din sexiga kropp ;D

2009-05-22 @ 16:49:13
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0