jag kommer aldrig sluta hata dig!



Jag var ute igår och skulle fira Anna och Maria Rakic. Planen var att kvällen skulle bli rolig.
Deras fest var trevlig, absolut. Det var trevliga gäster och väldigt bra musik. Felet med kvällen kom senare.

När festen var över skulle nästan alla vidare till Birger Jarl och jag skulle gå själv till Oasia för att säga hej till min nya kompis Jasmine. Det skulle bli en snabbis på Oasia för jag ville bara önska Jasmine lycka till med hennes resa.

du är feg, du är ful och jag kommer aldrig sluta hata dig!

När jag har som trevligast med jasmine, tror ni inte att det kommer fram någon dryg bondig kille till mig och börjar kaxa sig? Han drog upp en sak som hände i November ( ni vet när jag började bråka med en liten hora i Nov ). Den kvällen drog han upp och sa att person som jag bråkade med i November var också på Oasia den kvällen och bla bla bla ville ha en ursäkt.

Jag orkade inte med att bråka med den personen igen så jag gick till baren. Då kommer det fram en annan kille ifrån samma gäng och började kaxa sig och var skit dryg. Vad gör man då liksom? jag lämnade klubben för jag ville inte va där bland allt löst folk.

Orka gå fram till mig och störa, jag är så jävla snygg! Till alla er som hatar mig vill jag bara säga - kom inte fram till mig på krogen, låt mig vara full med mina vänner. det spelar ingen roll vad ni säger till mig för jag orkar inte ta till mig det.


// hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0