Tack för idag!


Terre hade gjort det så fint hemma hos sig idag!

17:00
skulle jag hem till Terre för att bara umgås lite på min födelsedag.
Men jag kan inte förklara hur fint hon,emmeli,julia hade gjort när jag kom till dom!

Jag är så tacksam och jag vet inte hur jag ska förklara hur glad jag är över att jag har så fina vänner som ni.
Jag blev så glad och ni ska veta att det var så uppskattat. Det är så roligt när man ser att vännerna har gjort
det fint för sin skull.


all kärlek till alla som jag ser som mina vänner, ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: TERRE

va bra att det uppskattades gullet! mli va ju också med på det ju ;D

2009-03-03 @ 13:45:12
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0