Snart tillbaka i vimmel


I april är jag i Uppsala

Torsdag 12:00
Vilket vackert väder vi har idag igen, jag tänkte gå ut och gå en stund idag också.
Det är viktigt att jag passar på nu när det är fint väder.

Det ska bli så fantastiskt roligt att komma till Uppsala i April. nu har jag varit i Jönköping i 2månader och det har inte hänt mycket kul kan jag säga. Det hade varit mycket roligare i Jönköping om Anvah hade varit kvar i stan, henne saknar jag jättemycket. Men man ska inte klaga men jag står för att jag tycker att Jönköping är en jävligt torr stad...
Att göra när jag kommer till Uppsala

1.
Gå ut och ta en drink med alla mina älsklingar

2. Hoppas på att få träffa ******* som jag fortfarande tycker om :(

3. söka upp ******** och säga förlåt för allt

4. shoppa något jävligt snyggt

5. gå ut i den vackra solen

Kommentarer
Postat av: Anna

Längtar så mycket tills du kommer hit.

Puss

2009-03-19 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0