out from under


Idag är det en ny dag med nya möjligheter

10:00
Träffade jag Lo och hennes lilla dotter och vi tre gick en runda i Huskvarna i den vackra vår solen.
Det är roligt att jag och Lo har börjat ses igen, vi har varit vänner i många år nu. Vi tre såg ut som en lycklig lite familj när vi vandrade runt i Huskvarna, så gulligt.


Alkohol? tror inte det!

Senast jag drack var 30januari, jag har sen den dagen varit helt vit och borta ifrån alkohol.
Många frågar mig - Addan när "får" du börja dricka igen? Om jag ska va ärlig så tror jag inte att jag tänker börja dricka mer, inte alls faktiskt. Jag har inget behov utav det och jag känner att jag mår bättre av att inte dricka alls.

Tack till mina riktiga vänner.
Ni vet vilka ni är, jag vill tacka er för att ni frågar mig då och då hur jag mår. Det har varit en ganska jobbig början på dethär året för mig och tur var väl det för de var när jag hade det som jobbigast som jag såg vilka som verkligen var mina vänner. Framöver kommer jag sluta ha kontakt med mina "vänner", jag tänker ge allt och lite till för mina nära vänner / mina riktiga vänner. Det vill säga dom som faktiskt bryr sig om mig för den jag är.

Kommentarer
Postat av: TERRE

va kul att du fick träffa los dotter!

jag brode hänga på dig med ej alcohol, typ :)

2009-03-18 @ 18:21:05
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0