Mariah Carey


Nick och Mariah gör allt för att bilda familj.

Det var snart ett år sen Mariah och Nick gifte sig efter att bara känt varandra i fem veckor.
Nu sägs det att dom gör allt för att få barn, det är en stor dröm dom delar att en dag kunna få ett litet barn.

Jag gillar Mariah både som person och artist, jag hoppas verkligen hon blir med barn snart som hon
önskar. Det kommer bli en jättesöt unge kan jag tänka mig.



Vi kommer alla ihåg när dethär nr av People kom ut förra våren. Alla blev vi så förvånade när vi kunde läsa att
Mariah och Nick hade gift sig.

och grattis får vi säga till Mariah som fyller år på fredag (27 mars).

visste du att......

År 2008 släppte Mariah sitt elfte studioalbum E=MC². Albumet är som Carey själv sagt en fortsättning på The Emancipation Of Mimi då E står för Emancipation, MC Mariah Carey och 2 för the second power. Albumet har hittills givit Mariah ännu en listetta Touch My Body. Med Touch my Body gjorde Carey någonting historiskt inom musik, hon slog Elvis Presleys tidigare rekord på 17 listettor och hamnar nu på andraplats över flest listettor i världen (endast The Beatles har fler, 20 st.).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0