Måndag


Addan - Ingen party måndag här inte!

Idag vaknade addan 10:20 härligt tänker ni, nu fick addan sova ut lite. Fel hade ni, det var som så att min buss ner till stan (hade tandläkar tid) gick 10:20!! jag fick panik med tanke på att jag missade min förra tandläkar tid. Jag ringde dom och berättade att jag skulle bli sen. När jag väl kommer ner fick jag gå igenom en hård stund. Kärringen slet bort min tandsten så jävla hårt så hela min käft började blöda! AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJ!
kalaset gick på 900kr, någon som tror att jag tyckte jag hade en bra dag?

// vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: TERRE

jag tycker så synd om dig :/ men va skönt att få det överstökat PLUS ta hand om dina tänder mer!

::

2009-03-18 @ 18:22:44
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0