Glamour Goddess

Här kära vänner kommer min ytliga lista på dom
tre vackraste kvinnorna just nu!
Visst är det härligt med snygga tjejer!



Alesha Dixon

nr 1.
Den här bruden har gjort ett stort Comeback i år. Jag gillar henne stenhårt och jag tycker lätt
att hon är den vackraste tjejen just nu! smal,brun med fint hår! Kan man bli mer lyckad?


Selita Ebanks

nr 2.
Underbara kvinna gick från att inte äga ett skit till att bli en super modell!
Selita är unikt vacker och har allt en kvinna kan önska!
Och kolla in hennes ögon, visst är dom vackra!
Vi älskar selita, det gör vi alla!


Miranda Kerr

nr 3.
Här har vi en till tjej som vet vad skönhet är. Jag älskar hennes smala kropp och jag tycker
alla tjejer borde göra allt för att få den kroppen. Det är inte konstigt att denhär tjejen ser så lycklig
ut när hon är så jävla snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0