lördagsgodis


Lördag 14:00 Ligger hemma i min säng och är jättetrött men tittar på cheetah girls kanal5.

Idag är det en såndär Lördag då jag inte orkar göra något. Men jag var endå jättesnäll och städade halva huset idag.
Min mamma har det inte lätt nu när pappa har legat på sjukhuset hela veckan. Det är tråkigt att se henne så ledsen.
Folk får tro vad dom vill men jag försöker göra så mycket jag kan för att mamma ska få det lättare i vardagen.

Senare på dagen ska jag till min kära vän och frisörska Josefine på lite party.
Det ska verkligen bli jätteroligt för jag brukar inte träffa Josefine så ofta, men när jag väl gör det
har vi det jätteroligt ihop. Nu måste jag bara hitta något fint att ha på mig till kvällen.

// puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0