alla vill smaka på addan



Igår köpte jag lite hudkrämer som ska göra min kropp extra len och fin nu till våren.
jag har även börjat röra på mig lite ( allt för att få min rumpa riktigt snygg igen ).
Planen är att jag ska börja dejta mycket nu i april då jag kommer upp till Uppsala/sthlm.
Och då vill jag vara jävligt het igen om jag ska ut på "marknaden" så att säga.

Jag har några på G men vi får se hur seriöst det är och vilka/vem jag skulle vilja träffa.
Efter en seg början på året hemma i Jönköping är det snart äntligen min tur att få leva
ut och börja hitta på lite roliga saker.

// och nu ska jag till stan.

Kommentarer
Postat av: Juliette Amelie

Vad sa vi om det här med lämna ut nummer till 500 personer runt om i landet?

Kom igen!!



Glöm inte öland/gotland!

2009-03-27 @ 08:50:44
Postat av: Anonym

haha sa det dar med att bogar ar sjukt slampiga stammer alltsa? ar du en giver eller reciever? haha

2009-03-27 @ 17:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0