5 saker som folk har sagt till mig.

prova skor

Mycket ska man få höra i livet. Det här är i alla fall min lista på fem saker som personer har sagt
till mig. Fem saker som verkligen har berört mig på ett eller annat sätt, jag hoppas du förstår.

5 saker som folk har sagt om mig.

nr 1.
En person sa till mig - Du är den vackraste killen jag någonsin har träffat och du är snyggare än alla tjejer.
Addan - då tänkte jag att fan va bra att man äger upp både grabbar och brudar när det kommer till skönhet, haha!

nr 2. En person sa till mig - Jag har aldrig sett en sån snygg kille som dig förut, kanske på film?
Addan - då tänkte jag att fan är jag lika snygg som en filmstjärna, wohoo!

nr 3. En person sa till mig - Vilka kuksugarläppar du har!
Addan - dra åt helvete din jävla nolla.

nr 4. en person sa till mig - vad har du gjort med ditt liv.
Addan - mer en vad du har gjort med ditt liv din lilla nolla (tänkte jag i huvet)

nr 5. en person sa till mig - jag vill inte förlora dig addan.
addan - nähä men det har du gjort nu och du kommer aldrig få tillbaka mig.






Kommentarer
Postat av: TERRE

det bra och det dåliga är ju en bra balans iaf :D

2009-03-23 @ 17:36:03
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Josefine K

ÄNTLIGEN tog jag mig för att läsa din blogg!!!



Jag blir så glad. Fan vad du är bra du!!! :D

2009-04-07 @ 08:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0