14mars=PARTY!

kanske vi får höra linda spela för oss igen
kanske vi kommer få höra linda spela igen?

14 mars
ska jag och mina Jönköpings vänner gå ut och fira mig.
Det blir Shushi och sen en utgång där addan kommer bjuda på dans så det aldrig tar slut!

Jag känner på mig att det kommer bli en fantastisk kväll. Det brukar det bli med vännerna och framför allt om det är någon som fyller år. Jag kan inte vänta på att det ska bli lördagen den 14mars!


Pk,Terre,Linda (underbart)

Mina brudar vet hur en lördagkväll ska firas. Och jag vet att det bästa kommer att komma!
Man kan planera en lördagkväll men den blir aldrig som man tänkt sig, inte om addan är med!

Såhär går det för Pk,Terre,Linda en utekväll!

PK =
Hon dricker som om det inte finns en morgondag MEN hon gör det med stil.
Hon röker ner sig som om det inte finns någon morgondag MEN hon gör det med stil.
Hon kan spy men då gör hon det också med stil.

Linda = Hon vet vad hon gör och hon gillar att veta hur läget ser ut.
Hon är tjejen ingen behöver ta hand om och hon är tjejen som aldrig dricker för mycket.
Men Linda är tjejen som dansar för mycket, hon äger dansgolvet!

Terre = Det blir GALET när hon är ute. Hon är tjejen som tar för sig och hon gör det utan att tänka på någon.
Att ta farväl när kvällen är slut är inget hon gillar, att fly då ingen ser är något som hon gärna gör.
Hon bjuder på sig själv och låter sig filmas och fotas då ingen kamera borta vara uppe.


Kommentarer
Postat av: TERRE

haha fina grejer! men jag ska ta farväl den 14, jag lovar ;D

2009-03-03 @ 13:46:35
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0